Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Τα Γεμιστα της Κυρα-Μαρίας...

Τιμής ένεκεν λοιπόν,δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω το blog μου με άλλο θέμα παρά τα διάσημα,πλέον,Γεμιστά της Κυρα-Μαρίας...
Που λές Κυρα-Μαρία,σήμερα το πρωί βρέθηκα να πίνω καφέ με έναν φίλο που κρατούσε πατερίτσες.Βλέπεις και αυτός ο μαλάκας τόσα χρόνια που έτρωγε το ξύλο της αρκούδας δεν είχε πάθει τίποτα,τώρα που του έκλεισε η τύχη το μάτι πήγε και σακατευτηκε από μόνος του.
Πίνοντας τον καφέ μου Κυρα-Μαρία μου ήρθε μια απίστευτη πείνα.Ένιωθα το στομάχι μου να παίζει καστανιέτες και τότε μου σφηνώθηκε στο μυαλό η εικόνα ενός ΜΕΓΑΛΟΥ ταψίου τιγκα στα ΓΕΜΙΣΤΑ...!!!Ντοματούλες,μελιτζάνες και πιπεριες ...σαν όνειρο ήρθαν στο μυαλό μου και όντως ήταν απλά ένα όνειρο...Απλά όνειρο Κυρα-Μαρία γιατί εσύ είσαι στη Κερατέα και κάνεις τα μπάνια σου με τον Γερο-Λιαπάτη και τον ''Ντιόγο'' και εγώ κάνω τον φύλακα στην Καισαριανή και δουλεύω...(τι Αφεντικό έχω στο κεφάλι μου δεν σου λέω...θα στα πώ σε επόμενο οίστρο)...
Και όταν φεύγει το όνειρο τί έρχεται...Εφιάλτης...Και ο εφιάλτης ήταν ένα παλιο-Club Sandwich στο Avanti...Ακούς εκει χρόνια που τα φέραμε,που λέει και η Αντριάννα,η Κυρα-Μαρία να μου μπαναρίζεται και να έχει γίνει σαν την Βασίλισσα των Ζουλού από το μάυρισμα και εγώ,ο Τάλαρος ,αντί να τρώω ΓΕΜΙΣΤΑ,να τρώω Club Sandwich.
Άντε και το ΄φαγα το παλιο-club,τι κατάλαβα?Απλά γέμισα το στομάχι μου,απλά ικανοποίησα το βίτσιο του εγκεφάλου μου,που μου έλεγε:''Φάε,φάε κάτι,φάε ότι βρείς...Αφού δεν είναι εδώ η Κυρα Μαρία να ικανοποιήσει τον δικό σου ουρανίσκο,ικανοποίησε τήν δικη μου θέληση''.
Μήπως όμως η Κυρα-Μαρία δεν ικανοποιεί απλα τον ουρανίσκο μου???Τα ίδια ΓΕΜΙΣΤΑ από ένα άλλο χέρι θα ήταν το ίδιο νόστιμα???Ο ίδιος εγκέφαλος που επέμενε πεισματικα να φάω εκείνο το club,τώρα μου απαντα με απίστευτες ερωτήσεις:''Ρε βλαμμένε άνθρωπε,αν τα γεμιστά δεν στα φέρει η ΚΥΡΑ-ΜΑΡΙΑ θα είναι το ίδιο νόστιμα???Ρε κοιλιοδουλε,αν δεν κάτσει η ΚΥΡΑ-ΜΑΡΙΑ δίπλα σου την ώρα που τα τρώς αυτα τα γαμημένα τα γεμιστα,μόνο και μόνο για να μην φάς μόνος σου,θα είναι το ίδιο νόστιμα???Αν δεν είναι εκεί να σε χαιδεψει την ώρα που τρώς και να σε ρωτήσει με εκείνο το γεμάτο απορία ύφος:''Μωρό μου,σου αρέσουν?''(λές και δεν ξέρει οτι για ακόμα μια φορά έχει κάνει τον ουρανίσκο μας να χύσει),πές μου ρε άνθρωπε...θα είναι το ίδιο νόστιμα τα γεμιστα?Και όταν εσύ θα έχεις πρηστεί σαν φίδι,(τρωγοντας λαίμαργα μονομιας 4 ντομάτες 3 πιπεριες και 7 μελίτζάνες),αν δεν ειναι η ΚΥΡΑ-ΜΑΡΙΑ εκεί σαν κλασσικη ελληνίδα μάνα σε ρωτήσει:''Χόρτασες,να σου βάλω κι άλλο???...πές μου ρε χαζέ,θα είναι το ιδιο νόστιμα αυτα τα περιφημα γεμιστα?
Ε λοιπόν ΟΧΙ, τα γεμιστα αυτα χωρίς το χαμόγελο,την ζεστασιά και την ΑΓΑΠΗ της Κυρα-Μαρίας θα ήταν άνοστα,άγευστα και αδιάφορα...σαν εκείνο το Club στο Αvanti...
Γιατι στη τελικη,τα γαμημένα τα γεμιστα γεμίζουν απλα την κοιλία μου...
Η ΜΑΝΑ μου,γεμίζει την ζωή μου...



Υ.Γ:Μάνα,στείλε κανένα ταψί γεμιστά γιατί θα λυσσάξουμε της πείνας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου