Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Τα 30...

Πριν από 30 χρόνια λοιπον αποφάσισα ότι ηρθε η ώρα να λυτρώσω την Κυρα-Μαρία και τον γιατρο...Και όταν λέω αποφάσισα το εννοώ..Εγώ ήθελα και βγήκα..δεν ήρθε η ώρα μου...Ακόμα να κατάλαβετε τι θέλω να πώ...???
Αν ήμουν ένα νορμάλ νεογέννητο,όλοι εσείς θα μου ευχόσασταν το προηγούμενο μήνα...Αλλά ήμουν τρελόπαιδο απο κούνια...ή μάλλον...από κοιλια...
Όπως έλεγε και το ''απολυτήριο'' του μαιευτηρίου:''ΜΗΝΕΣ ΚΥΗΣΗΣ 10 !!!!!!"
Χαχαχαχαχα....ακου εκεί 10???Καταλαβες φίλε μου,τα είχε βρει ο μάγκας ζεστα και βολικά εκει μέσα και δεν έλεγε να βγει.Ακόμα και τα νευρα του γιατρού είχαν σπάσει.Βλέπεις,το μαλακισμενο περίμενε ο κακομοιρης για να πάει διακοπες.Και σιγά μην έβγαινα...με ταιζαν με ποτιζαν και πάνω από όλα ...δεν με ζόριζαν.Και τώρα θα ρωτήσει κάποιος:Γιατι βγηκες ρε νουμερο?Λυπήθηκα την Κυρα-Μαρία που είχε γίνει σαν την μπάλα της Nivea.Ακόμα έχω την φωνή της στα αυτια μου να μου λέει:Τι θα γίνει ρε μάγκα,θα βγείς ποτε να δούμε τι φτιάχναμε τόσους μήνες???
Και να που εμφανίστηκα μπροστα τους.Πριν από 30 χρόνια εμφανίστηκα μπροστά τους κοτσωνάτος,κορδονάτος.Άραγε πώς να φαινόμουν στα μάτια τους τότε και πώς να φαίνομαι τώρα???Η απορία αυτή μου λυνεται κάθε μέρα της ζωής του Σωτήρη...Από την μέρα που τον είδαμε στο μαιευτήριο ήταν ένα μικρό αλλά παντοδύναμο πλάσμα που όμως ακόμα μέχρι τώρα που είναι ένα 14χρονο γαιδούρι είναι πάντα το μωρό μας.Έτσι με βλέπουν και εκείνοι...χαχαχα...το μωρό τους!!!
Κλείνω λοιπόν τα 30 και αρχίζω να περπατάω τα 31...και όλοι εσείς δεν χάσατε την ευκαιρία,τα άκουσα όλα:παππούλη,κωλόγερε...Σκατά στα μούτρα σας!!!
Στα 30 λοιπόν φέρνεις τα πάνω-κάτω...
διαλέγεις και από τα πάνω και από τα κάτω...
κοιτάς μόνο πάνω και δεν σε παίρνει από κάτω...
Όλα αυτα στα 30 που όλοι και όλα σου λένε να ησυχάσεις εσύ λες:Δεν γαμιέται αν δεν τα κάνω τώρα,πότε θα τα κάνω???
Όλα αυτα στα 30 που η γιαγια-Αντριάννα θέλει να έρθει η σειρά μου να παντρευτώ μια καλή νοικοκυρα επειδή έτσι ήταν στα χρόνια της.
Όλα αυτα στα 30 που ο Γερο-Λιαπάτης επιμενει:''φτάξε πρώτα την δουλειά σου και μετά όλα τα αλλα''...
Τελικά όμως,μόνο οι άλλοι καταλβαίνουν οτι είμαι στα 30...Εγώ χαμπάρι δεν έχω πάρει.Ούτε μέσα μού,ούτε έξω μου.Λίγο πρίν τα 30 κατάλαβα ότι,ναι ρε πούστη μου,δεν έχω μεγαλώσει.
Ότι ακόμα έχω την νεανική μου τρέλα μέσα μου.Οτι ακόμα μπορώ τρώω τα γαρύφαλλα στα μπουζούκια,ότι ακόμα μπορω να ακούω την μουσική ΤΕΡΜΑ και να γράφω τους γειτονες στα παπαρια μου,οτι ακόμα μπορώ να κάνω κωλοτούμπες στην θάλασσα και να καταβρέχω την διπλανη κυρία που κρυώνει.Φυσικά δεν θα μπορούσα να ξεχάσω το καλύτερο...Κατάλαβα οτι ακόμα με τρελαινει να παίζω Pro με τα ξαδεράκια μου...να βάζει γκόλ ο Rooney στο 90' και να πανυγηρίζω λές και είμαι μέσα στο γήπεδο...
Για να μην χάσω τίποτα από όλα αυτα θα κοιτάω πάντα πάνω και δεν θα με παιρνει από κάτω...Θα αφήνω αυτούς που δεν με καταλαβαίνουν,να με κοιτάνε με βλέμμα έντονο και επίμονο γεμάτο απορίες και ερωτηματικά...λές και θέλουν να μαθουν όλα τα μυστικα μου μονο μιάς!!!

1 σχόλιο:

  1. Απόστολε πριν τρία χρόνια με πήρε αγκαλιά η μεγάλη μου αδερφή και μου είπε:

    "Σε πιάνει πανικός, αλλά, δεν έχεις καταλάβει ότι τώρα που μπαίνεις στα τριάντα μπορείς να κάνεις οοοοοτι θέλεις, να μη φοβάσαι τίποτα και να μην ανησυχεις για το αν δείχνεις μεγάλη ή όχι.

    Ο άνθρωπος γερνάει όταν αφήσει να γεράσει, κοίτα τα μπάζα δίπλα σου και πήγαινε να τους αρπάξεις και τα σώβρακα..."

    Χρόνια πολλά φίλε μου, thanx for being...

    ΑπάντησηΔιαγραφή