Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Αυτο που έχει σημασία...

Βρισκοντας να παρκάρω κάτω από την δουλειά το ολοκαίνουριο Kia σκέφτηκα,''ωραία,θα το προσέχω κιόλας''.Τρομάρα μου...ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μια λακούβα στο όλο γυαλάδα και καμάρι Kia.
Είπα από μέσα μου και απέξω μου ότι μπορει να φανταστεί κανεις.Έβρισα τα ''Θεία'',την θεία,τον θείο,την τύχη μου,τα κέρατα μου τα βερνικωμένα.Μέχρι που ήρθε η ώρα να κοιμηθώ το βράδυ δεν το είχα χωνέψει.
Το πρωι που ξύπνησα-πιο ήρεμος πιά-είπα:''ας φτιάχνεται και δεν πειράζει,αυτό έχει σημασία''
Ένα-δυό τηλεφωνήματα το πρωί όλο αγχος και τελικά έμαθα ότι το μέχρι πρότινος τέλειο Kia μπορέι να ξαναγίνει τέλειο χωρίς να μου το μαγαρίσουν.Μιλώντας με αυτόν που θα το φτιάξει μου είπε :''Αδελφέ,κούκλα θα στο κάνω''.Οι ''κούκλες'' όμως κοστίζουν στις μέρες μας και μαθαίνοντας πόσα Euro πρέπει να ακουμπήσω στον τύπο που θα κάνει την δουλεια την πλήρωσε πάλι η θεία,ο θείος,η γειτόνισσα,ο περαστικος αλλά είπα:''Δεν γαμιεται,για τα λεφτά θα σκάσω,αφου φτιάχνεται,αυτό έχει σημασία''.
To ίδιο βράδυ μία οικεία φωνή με ξυπνησε.Μερικά λεπτά αργότερα βρέθηκα μέσα στο Kia με την ζέστη του κρεββατιου ακόμα επάνω μου,να μεταφέρω τον Γερο-Λιαπάτη στον Ευαγγελισμο.Ήμαρτον πιά με αυτό το νοσοκομείο,λές και πρίν πάθει κάτι,διαβάζει στην εφημερίδα τις εφημερίες και αν δεν είναι ο Ευαγγελισμός δεν πάει,αν εφημερεύει ο Ευαγγελίσμός,βουρρρρ μέσα.!!!
Όταν πάρκαρα το αυτοκίνητο έξω από το νοσοκομείο έπεσε το μάτι μου επάνω στην λακούβα:''Για τι μαλακίες έσκαγα το πρωι,ο μπαμπάς να είναι καλά...''
Την άλλη μέρα το πρωί και αφού ο Γερο-Λιαπάτης είχε ολοκληρώσει την ετήσια επίσκεψη του στο Ευαγγελισμό χωρίς προβλήματα,ξεκίνησα να πάω στην δουλειά.Όταν βρέθηκα στο parking ξανά μπροστά μου αυτη επίμονη η λακουβα.Αυτή την φορά δεν τα ακουσε κανείς,ουτε τα ''Θεία'',ουτε η θεία,ούτε κανείς.
Ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου,το Kia με την λακούβα μου φάνηκε πιο όμορφο και γυαλιστερό από ποτε.
Ο Γερο-Λιαπάτης είχε φροντίσει να μου θυμίσει αυτό που λέει πάντα η γιαγια-Αντριάννα και εγώ ο έξυπνος την κοροιδευω...''Αυτά είναι λαμαρίνες και φτιάχνονται,εμείς να είμαστε καλά...ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ...''
Αχ ρε Αντριάννα πόσο δίκιο έχεις.Υπόσχομαι ότι δεν θα σε ξανακοροιδέψω όταν θα το ξαναπείς...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου